KARIERA

Poznaj GEODIS

Szanujemy tradycję i dbamy o przyszłość

Jesteśmy jedną z największych spółek sektora TSL.

Dzięki ciągłemu rozwojowi, w GEODIS zatrudniamy ponad 1000 osób. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i bogatą historią. Umożliwiamy rozwój zawodowy w różnych specjalizacjach oraz miejscach w Polsce.

Jako firma o ponad 60-letnim doświadczeniu, wierzymy w potencjał płynący ze współpracy międzypokoleniowej, dlatego w GEODIS zatrudniamy zarówno ambitne młode osoby stawiające pierwsze kroki na rynku pracy, jak i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

To cykl powiązanych ze sobą szkoleń dedykowanych wszystkim Pracownikom zespołu handlowego w naszej firmie. Profesjonalny trener z dużym doświadczeniem w branży TSL dzieli się swoimi umiejętnościami i doświadczeniami pozwalającymi na zwiększenie skuteczności każdego handlowca.

To kompleksowy program wdrożenia dla nowych Pracowników, który umożliwia nie tylko poznanie organizacji oraz specyfiki danego stanowiska, ale przede wszystkim umożliwia wymianę doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy nowo przyjętymi Pracownikami a ich doświadczonymi kolegami.

Profesjonalna Obsługa Klienta jest dla nas priorytetem, więc aby wesprzeć naszych Pracowników w codziennej pracy, ułatwić bardziej skuteczne zarządzanie relacjami z Klientem, a także czasem przeznaczonym na realizację zadań, zostały wdrożone Standardy Obsługi Klienta. Standardy zostały podzielona na jasne i przejrzyste kategorie, które ułatwiają poruszanie się po nich. Są to: Rozmowa Telefoniczna, Korespondencja Biznesowa, Sytuacje trudne z Klientami, Windykacja miękka, Sprzedaż oraz Komunikacja wewnętrzna.

To cykl powiązanych ze sobą szkoleń dedykowanych Pracownikom Działu Obsługi Klienta. Podczas szkoleń zdobywają wiedze i umiejętności nie tylko z zakresu profesjonalnej obsługi klienta ale też na przykład technik pracy głosem, zwiększających znacząco komfort codziennej pracy.

To otwarty dla każdego projekt rozwoju kompetencji Pracowników naszej firmy. Tematyka szkoleń została zainspirowana modelem kompetencji wdrożonym w GEODIS oraz potrzebami Pracowników wskazanymi podczas oceny półrocznej. Dzięki temu każdy będzie mógł efektywniej realizować swoje cele roczne i stawiane przed nim zadania, a także rozwijać swoje kompetencje osobiste. W ramach Akademii Kompetencji dostępne są między innymi szkolenia z Zarządzania Czasem, Prezentacji Biznesowych, Skutecznych Negocjacji czy MS Excel.

To działania rozwojowe skierowane do kadry zarządzającej naszej Firmy. W ramach tej akademii organizowane sa zarówno praktyczne warsztaty Kierowników Terminali i Dystrybucji jak i i inspirujące spotkania w zakresie Leadershipu dla najwyższej kadry zarządzającej.

To pierwszy w historii i innowacyjny na rynku projekt rozwojowy skierowany dla Pracowników magazynowych. Podczas rocznego cyklu powiązanych ze sobą szkoleń, uczestnicy programu zdobywają wiedzę i umiejętności potrzebne do wdrażania do pracy nowych Pracowników w Terminalu oraz bycia mentorem dla innych.

Strefa Benefitów GEODIS

Wszyscy Pracownicy GEODIS objęci są strefą benefitów, więc każdy tuż po zatrudnieniu ma możliwość  korzystania z różnorodnych świadczeń dodatkowych, które oferujemy członkom naszego zespołu.

Wszyscy Pracownicy mają nieodpłatnie dostęp do prywatnej opieki medycznej obejmującej profilaktykę, medycynę pracy, lekarzy wszystkich specjalności oraz diagnostykę. Z nami możesz też zadbać o zdrowie swojej rodziny wybierając dodatkowo jeden z pakietów rodzinnych.

Pracownicy dbający o swoją kondycję fizyczną mogą zakupić dofinansowywaną przez GEODIS kartę MultiSport.

Możesz ubezpieczyć siebie i swoich najbliższych w stabilnej firmie ubezpieczeniowej na bardzo preferencyjnych warunkach.

Wszyscy Pracownicy Terminali mogą korzystać z bezpłatnych rozmów oraz pakietu danych.

W GEODIS każdy Pracownik może skorzystać z rabatu na naszych stacjach benzynowych, a także otrzymuje kartę zniżkową na paliwo na wszystkich stacjach benzynowych należących do jednego z czołowych koncernów paliwowych.

GEODIS w liczbach

ponad 60 lat

na rynku TSL

100% zatrudnionych na podstawie umowy o pracę

Solidny PRACODAWCA

2017, 2018, 2019, 2021, 2022

ponad 1000

pracowników

21

oddziałów

52 lata

różnica wieku pomiędzy najstarszym i najmłodszym pracownikiem

Najnowsze wiadomości

GEODIS ujednolica swoją markę w Polsce

PEKAES zmienia nazwę na GEODIS po udanej integracji, do której doszło po akwizycji spółki na początku ubiegłego roku. Ujednolicona identyfikacja wizualna zapewnia jasny i spójny przekaz do klientów operatora w Polsce i za granicą.

Read More

SPEDCONT z inwestycją ważną dla regionu

SPEDCONT, spółka należąca do Grupy GEODIS, planuje nową inwestycję, dzięki której już wkrótce terminal SPEDCONT zyska status największego intermodalnego terminala śródlądowego w Polsce i jednego z największych tego typu obiektów pod względem możliwości przeładunkowych.

Read More

Kontakt

Justyna Trzcińska

Kierownik Działu Rekrutacji i Rozwoju

justyna.trzcinska@geodis.com

Sprawdź wszystkie dostępne oferty pracy