– Jednolita marka w każdym regionie, w którym prowadzimy naszą działalność, ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom prawdziwie zintegrowanych usług o niezawodnym i spójnym standardzie, niezależnie od tego, w którym miejscu prowadzą oni swoją działalność na świecie. Naszym priorytetem jest wsparcie klientów w rozwoju ich biznesów dzięki dostarczaniu prostych, wydajnych i efektywnych rozwiązań. Jestem pod ogromnym wrażeniem entuzjazmu, z jakim nasi pracownicy angażują się w umacnianie marki GEODIS na polskim rynku. – powiedziała Marie-Christine Lombard, CEO GEODIS.
Obecnie pod jedną marką GEODIS, oprócz transportu drogowego całopojazdowego i drobnicowego, znajduje się także logistyka kontraktowa, spedycja kolejowa, morska i lotnicza.
GEODIS w Polsce zatrudnia ponad 1400 pracowników w 32 lokalizacjach i dysponuje siedmioma magazynami o łącznej powierzchni ponad 162.000 m kw.
Kontakt
Dorota Kaźmierska
101dot Public Relations
– GEODIS Partner
Joanna Więckowska
Marketing and Communications Director